بهترين انتي ويروس جهان کدام است
مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر و حسابداری، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و با شماره 9099071865 (سایر شهرها)
بهترين انتي ويروس جهان کدام است
نوشته شده توسط Siyana در ساعت 17:45

مشاوره و پاسخگويي به مشکلات کامپيوتر و حسابداري، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و 02170705086

مشاوره حقوقي  9099071865  

http://www.hamgampc.ir

https://t.me/hamgamrayan

https://t.me/hamgamrayane

بهترين انتي ويروس جهان کدام است

بارها پيش آمده دوستان از بنده پرسيده‌اند که بهترين آنتي‌ويروس جهان چيست و خودم از چه برنامه‌اي استفاده مي‌کنم. در اين سالها بر اساس تجربيات کار با تعدادي از آنها و نوع سيستم‌عامل ، نوع سخت‌افزار و همچنين استفاده‌اي که از کامپيوترشان
مي‌کنند جواب‌هايي که مي‌دهم متفاوت است. سعي مي‌کنم بيشتر به اين نکته‌هاي مهم توجه کنم که برخي آنتي‌ويروس‌هاي خوب و قوي بر روي کامپيوترهايي که سخت‌افزار ضعيفي دارند بخوبي جواب نمي‌دهند و با کند نمودن بيش از حد سيستم اصطلاحا آن را از نفس مي‌اندازند يا براي کساني که بصورت مداوم به اينترنت متصل هستند بايد آنتي‌ويروس قابليت شناسايي و خنثي سازي انواع خطرات امنيتي (از قبيل ويروس‌ها،کرم‌ها و اسب‌هاي تروا) بسيار بالايي داشته باشد و همچنين به راحتي و سهولت بروزرساني گردد.
اين مقدمه را گفتم تا عرض کنم نميشود از يک اسم به عنوان بهترين نام ببريم يا بقيه را مناسب و کارآمد ندانيم اما شرکت‌هاي مختلفي وجود دارند که بصورت تخصصي بر روي نرم‌افزارهاي آنتي‌ويروس تست انجام‌ مي‌دهند و در بازه‌هاي زماني متفاوت نتايج خود را اعلام مي‌کنند. اين تست‌ها هم اصولا شامل موارد بسيار ريزي نظير درستي تشخيص، سرعت اسکن فايل‌ها و … شده و نتايج هر تست به تفکيک منتشر مي‌گردد اما شرکت‌هاي توليدکننده اين نرم‌افزار اغلب زرنگي مي‌کنند و در تبليغ محصولاتشان تنها نتايج تست‌هايي را در سايت يا تبليغاتشان اعلام مي‌کنند که نرم‌افزار آنها در آن نمره بالايي را آورده است !


يکي از موسساتي که به ارزيابي آنتي‌ويروس‌ها مي‌پردازد AV Comparatives نام دارد. اين موسسه به تازگي آخرين گزارش خود مربوط به ماه آگوست را منتشر نموده است که در آن قدرت نرم‌افزارهاي زير در دو مولفه‌ي صحت و سرعت تشخيص ارزيابي شده است :

* avast! Professional Edition 4.8
* AVG Anti-Virus 8.5
* AVIRA AntiVir Premium 9
* BitDefender Antivirus 2010
* eScan Anti-Virus 10
* ESET NOD32 Anti-Virus 4.0
* F-Secure Anti-Virus 2010
* G DATA AntiVirus 2010 (Hardware)
* Kaspersky Anti-Virus 2010
* Kingsoft Antivirus 2009
* McAfee VirusScan Plus 2009
* Microsoft Live OneCare 2.5
* Norman Antivirus & Anti-Spyware 7.10
* Sophos Anti-Virus 7.6
* Symantec Norton Anti-Virus 2010
* TrustPort Antivirus 2009

(آنتي‌ويروس G Data راهکاري سخت‌افزاري براي مبارزه با ويروس‌ها است که توسط يک شرکت آلماني ارائه شده است.)

بر اساس تحقيقات اين شرکت که گزارشش را مي‌توانيد از اين آدرس دريافت کنيد نرم‌افزارهاي آنتي‌ويروس زير به ترتيب بيشترين قدرت شناسايي را داشته‌اند :

در مورد McAfee تاکيد شده است که اين درصد در حالتي بدست آمده‌است که برنامه از قابليت in-the-cloud خود استفاده نمايد و اين امکان تنها از طريق اتصال به اينترنت امکان‌پذير است. در حالتي که کامپيوتر به اينترنت متصل نيست عملکرد McAfee برابر با مقدار ????? گزارش شده است.

لازم به ذکر است اين رده‌بندي بر اساس آزمايش عملکرد اين آنتي‌ويروس‌ها با قريب ?.? ميليون از انواع ويروس‌ها ، کرم‌هاي اينترنتي ، بدافزارها و اسکريپت‌هاي مخرب که همگي در هفت ماه گذشته فعال بوده‌اند تهيه شده‌است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: